Nem a könyveivel kapcsolatos hír, de a sajátos koncepció említést érdemel. A korunk technológiájával eddig csak visszafogottan barátkozó Rothfuss a minap bejelentette a blogján, hogy beszáll a twitterezésbe, de meglehetősen ravasz formában. Létrehozott hat felhasználói fiókot a Twitteren, megkérte öt geek-celeb barátját (akik szerinte elég szellemesek, és képben vannak a social mediával kapcsolatban), hogy a következő két hét során próbálják eladni magukat a twitteren az igazi Rothfussként, miközben hatodikként ő is ugyanezen mesterkedik. A program Halloweenkor zárul le, akkor majd szavazni lehet arra, ki az igazi, a jól tippelő pedig eldöntheti, hogy egy ezer dolláros összeg milyen szervezethez kerüljön jótékonykodás címén.
Vagyis a produkció kreatív kísérlet arra, hogy Rothfuss az internet lehetőségeit kihasználva még az eddigieknél is intenzívebben futtassa a nevét, tovább erősítse játékos imázsát, egyúttal viccet csináljon az online felületeken történő identitás-konstrukcióból.